El dijous dia 3, a les 19 h, actuació dins del programa de la 14é edició d'Eufònic
Amb “Camp a través” l’artista visual Joana Capella Buendia ens proposa un exercici coreogràfic de memòria muscular d’un camp de blat. La Joana treballa amb la performance i altres mitjans com la instal·lació, el text i la creació audiovisual. La seva pràctica es desplega a través de l’ús de formes pròpies de la cultura popular i del mainstream, i sorgeix com a resposta als mandats de la cultura de l’esforç, que dominen el context laboral que habita. Actualment, assaja tàctiques de resistència als paradigmes del rendiment, propis del projecte agrilogístic capitalista.
És artista resident al centre d’art contemporani La Escocesa (Barcelona) i forma part de l’equip d’educadores d’INTERSECCIONS Arts Visuals al Prat de Llobregat. Anteriorment, ha sigut resident a Fabra i Coats amb Sant Andreu Contemporani, ha realitzat estades al Centre Arbar de Girona i al Centro de Arte Contemporáneo de Huarte (Navarra), i ha exposat a CCEBA (Buenos Aires) i la galeria Homesession, La Capella, Centre d’Art Maristany, LOOP Festival i SWAB Ephemeral.
NOTA: aquesta activitat reemplaça l’activitat inicialment prevista de Natalia Carminati la qual, malauradament, no podrà visitar-nos enguany.