FOKUS. Una exposició de l'Escola d'Art i Cultura al Museu

FOKUS. Una exposició de l'Escola d'Art i Cultura al Museu
06/06/2024 - 21/06/2024
Sala Antoni Garcia
De dimarts a divendres de 17.30 a 19.30 h. Dissabtes de 10.00 a 13.30 h i 17.30 a 19.30 h. Els diumenges i festius d’11 a 13.30 h. Tots els dilluns tancat.

Una selecció de les obres / peces dels alumnes del Taller de Ceràmica: els d’iniciació, perfeccionament, investigació i projectes, realitzades durant el curs 2023-24 (octubre-juny) i que es podrà veure al Museu de Tortosa i al CoAc Demarcació de l'Ebre.

Al Museu de Tortosa les obres exposades han estat creades a partir d'una imatge, la d'una casa mig derruïda del nucli antic de Tortosa. Aquest ha estat el motiu del procés de creació dels alumnes de projectes. L’exposició mostra la diversitat creativa, tant des del punt de vista conceptual com procedimental, evidenciant posicionaments i poètiques personals.

Al Col·legi d’Arquitectes Ebre hi ha una representació de les tècniques desenvolupades durant el curs: des dels primers treballs dels alumnes d’iniciació al torn fins a les experimentacions d’esmalts.

Activitats complementàries:

Una visita conversada: "Posar el fokus". Passejada per les dues mostres de la mà de la professora del taller, Mercè López.

Calendari i horari: divendres 14 a les 12.45 h
Punt de trobada: Museu de Tortosa. Rambla Felip Pedrell, 3
Per a tots els públics (els infants fins a 12 anys aniran acompanyats d’un adult)

Una pràctica artística: "Formular lo carrer". Activitat de pensament i creació. Formular propostes per donar resposta a les necessitats de diferents col·lectius del municipi i fer l’espai públic més habitable.

Calendari i horari: dimarts, dimecres i dijous 11, 12, 13, 18, 19 i 20 de juny al matí de 10 a 12 h i dijous 13 i 20 de juny a la tarda de 18 a 19.30 h
Lloc: Museu de Tortosa. Rambla Felip Pedrell, 3
Activitat gratuïta amb inscripció a 977 44 41 63