Eufònic 2023. SHOOK Studio: ‘Stream’

Eufònic 2023. SHOOK Studio: ‘Stream’
19/08/2023 - 10/09/2023
Sala Antoni Garcia
De dimarts a dissabte de 10.00 a 13.30 h i de 17.30 a 19.30 h. Els diumenges d’11 a 13.30 h. El diumenge 3 de setembre tancat amb motiu de festa local

Del 19 d'agost fins al 10 de setembre a la Sala Antoni Garcia podeu visitar 'Stream'

Els biòlegs i artistes visuals Toni Aranda i Marta Royo van fundar l’any 2018 SHOOK Studio amb la intenció de fer la ciència més accessible a través de l’art i del disseny. Al Museu de Tortosa podrem veure la seva peça Stream: una instal·lació artística en 3D i basada en intel·ligència artificial que reflecteix la connexió simbiòtica passada, present i futura entre els humans i el Delta de l’Ebre i com el canvi climàtic afecta aquesta comunitat. Els artistes destil·len l’essència de converses, records i experiències així com de projeccions de futur a càrrec d’habitants de la zona, de la IA i d’ells mateixos, generant una peça d’art digital captivadora, dinàmica i abstracta que convida l’espectador a reconsiderar les conseqüències dels nostres actes diaris sobre un entorn natural tan fràgil com el Delta.

Gratuit!

Una coproducció Eufònic – Museu de Tortosa