El Museu de Tortosa ofereix un servei d'audioguia gratuït a través dels telèfons intel·ligents

14/05/2022

Mitjançant un codi QR els usuaris del Museu de Tortosa poden accedir als àudios dels continguts expositius allotjats a la web del Museu. Només és necessària una connexió a internet i tenir-hi instal·lada una aplicació per a la lectura de codis QR, que la majoria són de caràcter gratuït.

L'audioguia del Museu de Tortosa, disponible en català, espanyol, anglès i francès, suma 45 minuts de narració amb un total de 50 àudios sobre la història de Tortosa, el seu territori i les peces més representatives de l'exposició. Els àudios estan numerats en l'ordre del recorregut de la visita i només cal clicar a sobre de l'enunciat per escoltar-los.