Celebrem Sant Jordi posant a prova els vostres coneixements sobre el Museu de Tortosa

16/04/2023 - 23/04/2023

Des del Museu de Tortosa volem celebrar enguany Sant Jordi posant a prova els coneixements que teniu del nostre museu. Accepteu el repte?

Cada dia, del 16 al 22 d’abril, us farem una pregunta a través de les històries del nostre compte d’Instagram @museudetortosa. Entre totes les persones que l’encerteu sortejarem un llibre que podreu triar del llistat que publiquem al final d’aquesta informació..

El dia de Sant Jordi, entre totes aquelles persones que hàgiu encertat més preguntes formulades durant la setmana, sortejarem a més un lot de 5 llibres a elegir del mateix llistat.

Per optar al premi heu de ser seguidors del compte d’Instagram del Museu de Tortosa.

Llistat de llibres:

• El Delta de l’Ebre. Vicent Pellicer Ollés. Cossetània Edicions.
  • Dones ebrenques. Albert Curto. Editorial Efadós.
  • Manel Ollé i Albiol. Biografia compartida. Rafael Haro. Onada Edicions.
  • La petjada d’El Rubio, últim company de la pastora. Oscar Meseguer. Onada Edicions.
  • Mariano Jover, l’aposta per la difusió. Albert Curto. Onada Edicions.
  • Les riberes catalanes de l’Ebre. Josep Bayerri. Onada Edicions.
  • Cultura i lletres a Tortosa (1700-1821). Llums i contrallums. Enric Querol Coll. Onada Edicions.
  • Ducloux & Ordinaire, el testimoni francès. Albert Curto, Montse Freixa i Josep Ribas. Onada Edicions.
  • Museus de les comarques de Tarragona i les Terres de l’Ebre. Miguel Bustos. Editorial Mediterrània.
  • Rocamora. Proposta a una col·lecció. Francesc Miralles i Núria Segarra. Museu de Tortosa/Ajuntament de Tortosa.
  • Sira-Cota. La història dels instruments perduts. Susana Ibáñez i Sergi Massip. Onada Edicions.
  • En els confins d’Al-Andalus. Joan Negre Pérez. Onada Edicions.
  • El marcel·linisme a les Terres de l’Ebre. Josep Sancho Sancho. Onada Edicions
  • Poesia completa 1982-2014. Gerard Verges. Editorial Proa
  • El riu. Gerard Vergés i Ignasi Blanc. Onada Edicions.