Un centenar de propostes d’artistes de 12 països concursen a la propera edició del festival d’intervencions efímeres A Cel Obert

09/06/2017

Quinze projectes passen a la selecció final del festival, que enguany es farà els dies 6, 7 i 8 d’octubre

La quarta edició del festival d’intervencions efímeres A Cel Obert, que es farà en patis d’edificis històrics del centre històric de Tortosa els dies 6, 7 i 8 d’octubre, ha rebut un centenar de propostes d’artistes d’una dotzena de països. Són xifres que demostren la consolidació d’una iniciativa singular que s’ha fet un lloc en l’agenda cultural de Tortosa i de les Terres de l’Ebre.

La setmana passada el jurat va escollir els 15 projectes finalistes, dels quals hauran de sortir els 5 guanyadors, que acabaran exposant-se durant el festival. El jurat està format per Pau De Solà-Morales Serra, arquitecte, Núria Gil Duran, doctora en història de l'art, Laura Sangrà, periodista, Maria Bernad, dissenyadora, Dolors Queralt, regidora de cultura com a presidenta del jurat, i Maria josep Bel, directora del Museu. El jurat ha valorat positivament la gran varietat de propostes presentades, el seu alt nivell, així com el discurs que hi havia darrera de la majoria d'elles. Les propostes seleccionades hauran de detallar els materials, procediment de muntatge i viabilitat econòmica per entrar en la fase final.