Club de Lectura Tortosa. Ven y dime como vives d'Agatha Christie

Sala d'exposicions permanent
19:30 h

El Club de Lectura de la Biblioteca Marcel.lí Domingo al Museu de Tortosa

Ven y dime como vives  d'Agatha Chistie

Gràcies al seu matrimoni amb el prestigiós arqueòleg britànic Max Mallowan, Agatha Christie va recorre tot l'Orient Mitjà acompanyant el seu marit en les seves excavacions. Ven y dime como vives és el testimoni escrit de diverses temporades d'excavacions arqueològiques a Síria i Iraq, en resposta a les nombroses preguntes que les seves amistats i coneguts li feien sobre el tipus de vida que portaven en aquests llocs.

En aquesta ocasió, el club de lectura es farà de forma excepcional al Museu de Tortosa, i comptarà amb la participació Josep Bosch, arqueòleg prehistoriador, que parlarà de l'arqueologia al Pròxim Orient a principis del segle XX i a l'actualitat.

Josep Bosch ha treballat al curs inferior de l'Ebre, al que dedicà la seva tesi doctoral sobre el procés de neolitització, i al jaciment de les Mines Prehistòriques de Gavà, on és conservador del seu Museu. També ha participat en excavacions arqueològiques a Síria.

Abans de l'inici de l'activitat, tots els participants estan convidats a visitar el Museu.