Di-llums d'Arts al Forn llença un repte poètic amb motiu de l'exposició 'Albert Fabà o la revolta permanent'

02/04/2020

Di-llums d'Arts al Forn llença un repte poètic amb motiu de l'exposició temporal produïda pel Museu de Tortosa i dedicada a l'obra de l'artista tortosí Albert Fabà.

El repte us convida a escriure un text de format i temàtica lliure inspirat en una de les obres de Fabà que apareixen a l'exposició. Podeu enviar-lo amb les vostres dades a numenEbre@gmail.com. Els textos apareixeran al blog de Di-llums d'Arts al Forn.

Tot i que l'exposició resta ajornada, podeu consultar el catàleg per triar l'obra al web del Museu.