Roberto Escoda. El present del pintor

Roberto Escoda. El present del pintor
19/05/2018 - 22/07/2018
Sala Antoni Garcia
De dimarts a divendres de 10 a 13.30 h; Dissabtes de 17 a 19.30 h; Diumenges d’11 a 13.30 h

L'exposició produïda pel Museu d’Art Modern de la Diputació de Tarragona, ha estat adaptada pel Museu de Tortosa en incloure els darrers dibuixos i la presentació de l'audiovisual sobre aquest artista.

El present del pintor és una proposta expositiva produïda pel Museu d’Art Modern de la Diputació de Tarragona que mostra el present creatiu de l’artista de les Terres de l’Ebre.

Ara, el Museu de Tortosa, presenta una adaptació expositiva del treball més actual de Roberto Escoda: obra sobre paper del tema més recurrent en la producció d'aquest creador: les oliveres. Aquests arbres ens parlen de territori, paisatge, costums, rostres, somnis, enyors, records... a mig camí entre la figuració i la reflexió formal.

Roberto Escoda i Valldepérez (Tortosa 1927)

Doctor en belles arts per la Universitat de Barcelona. Ha estat professor de dibuix a l’Escola de Mestria Industrial (IES de l’Ebre), professor de dibuix, procediments pictòrics i director de l’Escola d’Art de la Diputació a Tortosa. Catedràtic de dibuix de l’Institut Joaquim Bau de Tortosa.
En l'àmbit artístic va formar part dels grups Delta 51 i Cabra-Feixet. Ha realitzat nombroses exposicions col·lectives de dibuix, gravat i pintura.
Actualment continua el treball artístic al seu taller.