L’esport popular a Catalunya. Història d'un somni

L’esport popular a Catalunya. Història d'un somni
02/07/2019 - 07/07/2019
Aula didàctica
de dimarts a divendres, de 10 a 13,30 h i de 17 a 19,30 h Dissabte, de 17 a 19,30 h Diumenge d'11 a 13,30 h

La Unió de Consells Esportius de Catalunya presenta a Tortosa una exposició que indaga en l’origen de les olimpíades populars a Europa i Catalunya.

Els World Esports Games (WSG) que del 2 al 7 de juliol se celebren a Tortosa, estan organitzats pel Comité Sportif International du Travail (CSIT), una entitat que té les seves arrels en el moviment de l'esport obrer europeu, nascut al principi del segle passat sobre la base de les idees d'igualtat i solidaritat en l’esport. Per indagar en aquest origen, la Unió de Consells Esportiu de Catalunya (UCEC) aprofita la celebració dels WSG a la capital del Baix Ebre per presentar l’exposició ‘L’esport popular a Catalunya. Història d’un Somni’, que es podrà visitar a l’Aula Didàctica del Museu de Tortosa.