Jornades aproPA'T. III Jornades de didàctica del patrimoni

10/11/2018
17/11/2018
L’Espluga de Francolí i Tortosa
Us convidem a l’ aproPA’T, les III Jornades de didàctica del patrimoni de les comarques de Tarragona i les Terres de l’Ebre que tindran lloc el dia 10 de novembre a L’Espluga de Francolí i el 17 de novembre a Tortosa. Les jornades són gratuïtes i us podeu inscriure a 1 o a les 2 sessions.

Aquest any les jornades centren la seva temàtica en com els museus poden ser eines per a la transformació pedagògica a les aules.

Aquesta formació, reconeguda pel Departament d’Ensenyament, vol ser un altre pas per promoure la generació de sinergies i experiències innovadores entre els diferents agents culturals i educatius del territori.

Podeu consultar el programa de les jornades amb les ponències i us podeu inscriure a www.jornadesapropat.cat (places limitades)

Per altra banda, per tal de poder conciliar la vida familiar amb la laboral, el Museu de la Vida Rural i el Museu de Tortosa us proposen L'APROPA'T AMB FAMÍLIA. Es tracta d'activitats complementàries a les jornades per poder realitzar amb família. Així, trobareu propostes que es realitzaran de forma paral·lela a les jornades pel matí o propostes per fer conjuntament a la tarda després de les jornades.

Les persones interessades podeu demanar més informació a info@museuvidarural.cat o a museudetortosa@tortosa.cat