Novena edició del Festival A Cel Obert, del 7 al 9 d'octubre

Novena edició del Festival A Cel Obert, del 7 al 9 d'octubre
07/10/2022 - 09/10/2022

Inauguració el dia 6 a les 19 h.
El Museu de Tortosa acull del 7 al 9 d’octubre la 9a edició del Festival d’Intervencions Efímeres A Cel Obert, que pretén fomentar l’interès de la ciutadania i visitants envers el patrimoni arquitectònic i cultural de la ciutat.

El Festival, convocat per l’Ajuntament de Tortosa amb la col·laboració de l’associació A Cel Obert, converteix espais històrics de Tortosa en escenaris de creacions artístiques, pensades per professionals del món de l’art, el disseny i l’arquitectura.

Els espais escollits per aquesta edició són els patis de Sant Jaume i Sant Maties, Sant Jordi i Sant Domènec, Convent de la Puríssima Concepció Victòria, Palau Montagut i Passatge Franquet.

El tema d’aquest novena edició és el ritme, en commemoració del centenari de la mort del músic i compositor tortosí Felip Pedrell.

L’espectre que abraça el concepte del ritme és tan concret en el seu significat com ampli en les diverses vessants on es manifesta: ritme vital, ritme circadiari, ritme biològic, ritme respiratori o ritme sinusal. Però també ritme musical i ritme compositiu. A més a més, ritme de lectura, ritme poètic, ritme visual, ritme lumínic o ritme natural.