Camina, el temps (2015). Rebeca Royo

07/10/2016 - 30/10/2016
Museu de Tortosa
Consulteu més iformació

Inauguració: divendres 7 d'octubre a les 19.00 h.
Selecció d'obres de l'artista Rebeca Royo al voltant de la peça Camina, el temps (2015), presentada el passat octubre al Festival Ingràvid de Figueres amb la col·laboració de la Xarxa Transversal i el Festival d'Intervencions efímeres A Cel Obert.

Camina, el temps

Es tracta d’una instal·lació bidimensional realitzada a partir d’una fotografia d’arxiu manipulada digitalment i impresa en vinil. La fotografia que apareix a l’obra és de l’antiga Rambla de Figueres, ja que, originalment, l’obra es va ubicar a la mateixa Rambla. La instal·lació contraposa el passat i el present, la fotografia com a record i instant i el present com a espai buit i transitable.

Rebeca Royo

Artista tortosina graduada en Belles Arts guanyadora de diversos premis i convocatòries entre els quals destaquen el Premi especial del Jurat a la 1a edició del Festival d'Intervencions Efímeres A Cel Obert,  el projecte Recordar/construir,  seleccionat a la convocatòria Ebrergent 2015, al Centre d'Art lo Pati d'Amposta o la participació en el Festival Ingràvid de Figueres 2015.

La seva obra parla sobre la memòria i l'oblit, de com la capacitat de recordar esdevé un mecanisme indispensable per a la creació de la identitat personal i, a la vegada, una màquina productora de fantasmes i espais intangibles que cavalquen entre la realitat i la fantasia.

Horaris:
Divendres 7 d'octubre de 18 a 22 h