S'ha obert el termini d'inscripció per a la quarta edició d'aproPA'T

02/10/2019

S'ha obert el termini d'inscripció per a la quarta edició d'aproPA'T

Les jornades aproPA’T són un punt de trobada entre docents, professionals dels museus i persones interessades per reflexionar i compartir experiències educatives patrimonials.

aproPA’T és una proposta de la Xarxa de Museus de les Comarques de Tarragona i les Terres de l’Ebre i el Departament d’Educació que té per objectiu reforçar la relació entre els centres educatius i els museus per crear projectes col·laboratius amb la finalitat de contribuir en la transformació educativa.

Aquest any tindran lloc el dia 16 de novembre al Vendrell i el 23 de novembre a Amposta. La inscripció és gratuïta i us podeu inscriure a 1 o a les 2 sessions.

Les jornades centren la seva temàtica en com els museus poden ser eines per a la transformació pedagògica a les aules.Aquesta formació, reconeguda pel Departament d’Educació, vol ser un altre pas per promoure la generació de sinergies i experiències innovadores entre els diferents agents culturals i educatius del territori.