Més de 1.200 persones han visitat l’exposició L’ermita sota l’aigua a la Sala Antoni Garcia del Museu de Tortosa

04/03/2022

Més de 1.200 persones han visitat a la Sala Antoni Garcia del Museu de Tortosa l’exposició L’ermita sota l’aigua, organitzada per l’Ajuntament de Tortosa amb motiu de la celebració de la Capital de la Cultura Catalana 2021.

Aquesta mostra col·lectiva d’artistes de les Terres de l’Ebre ha estat oberta al públic del 25 de novembre al 27 de febrer i ha despertat un gran interès per part de públic com ho acredita el nombre de visites que ha rebut. D’acord amb les dades registrades, al novembre va rebre 136 visites; al desembre, 287, al gener, 381, i al febrer, 462. L’exposició també ha tingut interès entre l’alumnat d’instituts i escoles, principalment d’estudis artístics, que ha visitat en grups aquesta col·lectiva amb el respectiu professorat.

En la seva recta final i amb un notable èxit de participació, L’ermita sota l’aigua ha rebut dues visites guiades, comentades pel comissari de l’exposició Jaume Vidal Arasa i organitzades per l’ajuntament de Tortosa.

Alba G Corral, Antònia Ripoll, FMG, Rainer G Schumacher, Sabala i Sergi Ramirez, Aura Roig, Ignasi Blanch, Joan Salvadó, Mari Chordà, Núria Arias, Cinta Sabaté, Jaume Rocamora, i Pilar Lanau, a més de Leonardo Escoda i Francesc Gimeno són els artistes que han participat en aquesta exposició.

L’ermita sota l’aigua ha estat una mostra de treballs i processos artístics inusual i complexa que ha reunit disciplines molt diverses i que ha traçat relacions entre artistes que han adreçat la seva mirada als eixos que han estructurat el programa d’activitats de Tortosa Capital de la Cultura Catalana.