Espriu a l’àgora, una lectura visual de l’escriptor

19/12/2013

Espriu a l’àgora, una lectura visual de l’escriptor

Una exposició itinerant sobre Salvador Espriu, fins el proper 28 de desembre, a la pl. Barcelona.

Una exposició itinerant sobre Salvador Espriu, en el marc dels actes de celebració del seu centenari, ha arribat a Tortosa i s’hi estarà fins al proper 28 de desembre.

Catorze plafons temàtics, que s’inspiren en cadascuna de les lletres del seu nom per evocar tot l’univers literari de l’escriptor i poeta, han quedat instal·lats a la plaça Barcelona, al centre de la ciutat. “Espriu a l’àgora, una lectura visual de l’escriptor”, convida a passejar entremig d’aquesta singular exposició i a conèixer la seva prolífica obra literària i a comprendre la seva dimensió cívica. Sinera, Antígona, Rosselló-Pòrcel, Josep Pla, Raimon, Sepharad i la Universalitat són alguns dels ítems que, jugant amb el nom de l’autor, mostren els seus principals referents. Aquesta és una exposició produïda per “Reunió de papaia”, que compta amb el suport de la Institució de les Lletres Catalanes i la col·laboració de l’Ajuntament de Tortosa i la Diputació de Tarragona.