Exposició Premi de Pintura Francesc Gimeno 2016

Exposició Premi de Pintura Francesc Gimeno 2016
17/12/2016 - 05/03/2017
Sala Antoni Garcia

L'exposició presenta l'obra dels 14 artistes que han estat seleccionats entre els 82 d’arreu de l'estat que es van presentar al concurs així com l'obra guanyadora de l'artista Ariadna Mangrané.

A la Sala Antoni Garcia del Museu de Tortosa es podrà visitar la mostra de les obres seleccionades en el XIV Premi de Pintura Francesc Gimeno.

L'exposició presenta l'obra dels 14 artistes que han estat seleccionats entre els 82 d’arreu de l'estat  que es van presentar al concurs. En la present edició han estat membres del jurat Pep Montoya, Àlex Mitrani, i Joséphine Matamoros.

L'obra guanyadora de l'artista Ariadna Mangrané (1986, Sant Carles de la Ràpita), es podrà veure exposada juntament amb la dels artistes seleccionats: Pablo Bellot, Daniel Berdala, Svantje Bußhoff, Alberto Gil, Mercè Hernández, Èlia Llach, Jan Monclús, Ivan Morales, Óscar Padilla, Albert Pinya, Edgard Plans, Javier Pretel i Ana Sánchez.

L'exposició, que restarà oberta fins al 5 de març, ens permet prendre el pols a la pintura més actual, indagar a través de l'obra d'aquests creadors els conceptes i les noves derives d'aquest llenguatge artístic.