Taller d'iniciació a la fotografia nocturna

11/06/2016
Sala Polivalent. Museu de Tortosa
19,00 h

Adreçat a un públic interessat en la fotografia

Amb motiu de l'exposició Paisatges de llarga expressió que podreu visitar a la Sala Antoni Garcia  a partir del dia 20 de maig, KIU Photography (Jordi Canalda) ens presentarà en aquest taller les diferents tècniques fotogràfiques aplicables a la fotografia nocturna així com els mitjans necessaris per treballar-hi. En acabar, i acompanyats pel fotògraf, us proposem posar en pràctica els coneixements adquirits en algun espai de la ciutat. La fotografia nocturna és una de les disciplines més espectaculars, tot un repte, amb resultats sorprenents.

Per poder participar en aquesta darrera part de l'activitat heu de portar les vostres càmeres i equips (càmera en controls manuals, trípode i disparador)

Inscripció tancada. Places exhaurides.
Aforament limitat. Es recomana a aquelles persones interessades en l'assistència inscriure's enviant un correu a l'adreça:  museudetortosa@tortosa.cat

Activitat gratuïta.