La Nit dels Museus

20/05/2017 - 21/05/2017
Museu de Tortosa
De 22:30 a 01:00

Ja ha arribat la Nit dels Museus i al Museu de Tortosa hem preparat una vetllada molt especial. Us convidem al recital de poesia musicada a la sala d'exposicions permanent. I a més a més, a la visita guiada a l'exposició "Formes d'un anhel" de Miquel Paton, a càrrec del propi artista.

Com cada any el Museu de Tortosa obre les seves portes a la nit. En aquesta ocasió hem preparat dues activitats.

En primer lloc, un recital de poemes amb acompanyament musical, titulat "RefugiartMúsica i poesia per a la pau", a càrrec d'Enric Panisello, Sinta Salvadó i Sílvia Panisello. Aquest espectacle vol apropar el públic,a través de la música i la poesia, a un dels grans reptes de l'Europa del segle XXI, la crisi dels refugiats.
Es realitzaran dos passis, un a les 22:30 i l'altre a les 24:00 hores.

Després, l'artista Miquel Paton ens convida a fer amb ell una visita guiada a la seva exposició de pintura "Formes d'un anhel".
Aquesta activitat començarà a les 23:00, amb una durada aproximada de 30 min.

Totes dues activitats, així com la visita a l'exposició permanent, són gratuïtes.