JAZZ & DRAW. Il·lustracions d'Abel Carrasco

JAZZ & DRAW. Il·lustracions d'Abel Carrasco
30/07/2020 - 14/08/2020
Sala Antoni Garcia
De dimarts a divendres de 18,00 h a 20,30 h i dissabtes d'11 a 13,30 h i de 18,00 a 20,30 h

En el Marc de la Mostra de Jazz de Tortosa es presenta a la sala Antoni Garcia l'exposició d'una vintena d’obres de l'il·lustrador Abel Carrasco al voltant del jazz.

Obsessionat des de petit amb el món del còmic i del dibuix, Abel Carrasco, no es va aturar fins a poder formar-se com a il·lustrador en una coneguda escolar d’art de Sabadell.
Ha compaginat disciplines com la il·lustració  publicitària, la confecció d’storyboard, el món de la historieta, caricatures i retrats, amb la direcció d’un grup de creació gràfica de la indústria del gambling i l’ensenyament.
Ha disfrutat il·lustrant, durant els darrers tres anys els cartells publicitaris del festival de cinema de terror de la seva ciutat i acaba d’autopublicar un llibre on recull part de la seua trajectòria.
L’exposició Jazz and draw beu en part de l’exposició Blues, jazz and muses que té lloc al Museu de l’Ebre fins al 26 de juliol. A més, durant aquest juliol es publica la primera part del seu còmic Penélope a Célebre Editorial. Us recomanem vivament tant la lectura del còmic com la visita a les dues exposicions.

El dimarts 4 d'agost a les 8 del vespre presentarem l'exposició amb una acció de dibuix i música en viu amb l'actuació del pianista Jordi Grisó al pati del Museu de Tortosa. Esteu tots convidats.