Jazz al Museu: SEDAJAZZ KIDS BAND

Jazz al Museu: SEDAJAZZ KIDS BAND
05/07/2018
Museu de Tortosa

SEDAJAZZ KIDS BANDE actua al Museu dins del programa de la Mostra Jazz Tortosa.

Aquesta formació infantil naix de la inquietud del Col·lectiu de Músics independents Sedajazz per despertar l'amor a la música i potenciar el talent des de la base educativa. Amb l'únic objectiu gaudir a través de l'aprenentatge, les xiquetes i xiquets de la Sedajazz Kids Band s'han convertit en un exemple a seguir a causa de la seua curiositat i motivació pures i per la seua il·lusió contagiosa.
L'atractiu del repertori de la Sedajazz Kids Band es basa en la seua combinació de standards i d'arranjaments de grans èxits de la història del pop i el rock, traduïts al llenguatge jazzístic i oberts a la improvisació.
El mes de juliol de 2015 van guanyar el concurs de grups organitzat per l'emissora Rock FM i van actuar amb Los Enemigos en els Concerts de Vivers en la Fira de Juliol de València. L'any 2016 graven el seu primer Cd que inclou la cançó original Cantant en Valencià que van fer para Les trobades d'escoles en valencià.  El maig de 2017 queden finalistes en el concurs del Formigues Festival a Benicàssim. El gener de 2018 han actuat acompanyant a Soledad Jiménez al Palau de les Arts de València, a la Gala Payasospital.
Actualment preparen el seu nou projecte discogràfic arranjaments orquestrats per Perico Sambeat, Fco. Blanco "Llatí", Ramón Card ...