2014/09/19 Tom Carr. Ecos de Carles Buïgas

2014/09/19 Tom Carr. Ecos de Carles Buïgas
19/09/2014 - 16/11/2014
Sala Antoni Garcia
De dimarts a divendres de 10 a 13.30h Dijous i dissabtes de 16 a 19.00 h Diumenges d'11 a 13.30 h Festius tancat

Comissariada per Fina Duran i produïda pel Museu d’Art de Cerdanyola del Vallès, forma a part del programa Cultura en Gira de la Generalitat de Catalunya.

A l'exposició, l'artista contemporani Tom Carr, dialoga amb l'obra de Carles Buïgas (Barcelona 1898 – Cerdanyola del Vallès 1979) , enginyer creador entre d'altres obres de la Font Màgica de Montjuïc  per a l’Exposició Internacional de Barcelona de l'any1929.

Amb les noves eines tècniques i els nous conceptes de l'art actual Carr fa una nova creació a partir de l'obra de l' enginyer Buïgas. Les obres que presenta Tom Carr en aquesta exposició són, 2 audiovisuals  amb la projecció d'imatges digitals retocades a mà i 6 peces en les que incorpora la llum com a part essencial de l'obra. Es presenten també 2 cartells de l'exposició internacional de Barcelona de 1929 amb la imatge de la Font Màgica.

L'exposició es complementa amb una instal·lació a la sala polivalent del Museu de Tortosa del grup de treball tcteamwork, on un grup de joves artistes, Massimiliano Moro i Lourdes Santandreu conjuntament a una artista de les nostres terres, Pilar Lanau, reflexionen a traves de la llum i materials reciclats.